JellyPages.com
Hai , Aina Here , Hope U All Enjoy Baca Blog Aina Yg Tak Seberapa , ENJOY !

Saturday 17 January 2015

Tahun Baru , Azam Baru :p

Hye korang. Assalamualaikum. :) Happy new year by the way. hahaha :D Lama gila en aku tak update blog? Hahaha. Memang lama pun. Hahaha. So, tahun baru ni aku start semua balik dari mula. Pasal PT3 tu hmmmm :'( Benda dah lepas kan? Buat apa nak kenang right? hahaha. Okay dah drop pasal PT3 buat sakit hati je --' . So tahun ni, aku dapat kelas sains :'( memang nak nangis ah cite dia en? HAhaha, even my love suruh tukar kelas. But aku tak nak. ahahahha. opppsss my love sudah. Ahaks XD . even aku tak pandai tapi tahun ni aku try untuk jadi lebih rajin dari tahun lepas. Aku nak bangga kan ibu and abah. Hmm. :'( aku tahu aku tak pandai macam orang lain kan? tapi semua orang ada kelebihan and kekurangan memasing en? haha :') So ibu abah , nadiah akan cuba buat yang terbaik untuk tahun ni. And for SPM. hmm. Tu je kot aku nak citer. tadi macam banyak je idea . tapi dah bukak laptop habis hilang semua hahaha. lagipun malas nak type pepanjang hehehe . :D k lah tu je. SELAMAT TAHUN BARU. Bubbye :* love you hehe :p

No comments:

Post a Comment