JellyPages.com
Hai , Aina Here , Hope U All Enjoy Baca Blog Aina Yg Tak Seberapa , ENJOY !

Tuesday 28 October 2014

Aku Teringin

Hye and Assalamualaikum guys. :') Hmm, hari ni aku asyik menangis je. I dont know why. Maybe aku nangis sebab kimi. Hmm. Aku tak tahu kenapa. Tapi ayat dia sangat sangat buat aku sedih. Ayat dia "Banyak lagi perempuan lain". K aku sendiri tak faham kenapa aku rasa sedih sangat. Ayat dia memang mampu menyentapkan hati aku. aku dah 2 hari tak whatsapp dia. Hati aku pedih sangat. Aku rindu dia. Tapi ada dia faham aku rindu dia? hmmm. Tak pe lah . Maybe dia dah tak perlukan aku dalam hidup dia. Aku terima :') Tapi, aku perlukan dia dalam hidup aku. Aku tak rapat dengan family, kawan kawan dengan orang lain semua aku tak rapat. Aku rapat dengan dia je. Dia ada family yang best. Spoting. Aku happy kalau dia happy. Aku teringin nak ada family macam tu. Tapi aku tahu semua tu mimpi. Tapi apa kan daya :') Lepas ni, dah tak de dah tempat aku nak mengadau. Tempat aku nak bermanja, tempat aku nak mengada ngada semua tak de. Its okay. Aku pendam sesorang je masalah aku ni. Aku sedar siapa aku. Aku memang tak layak pun nak dapat kebahagiaan. :') Aku memang ditakdirkan hidup lonely. I accepted it . Kimi, aina doakan kimi bahagia dengan orang lain. Even kita just kawan, tapi entahlah. :') Aina sayang kimi. Lepas ni aina harap kimi tak payah lah contact aina lagi. Delete nombor aina kay? Lepas ni pun aina nak uninstall semua apps. So, tak payah contact aina lagi even aina tahu yang kimi takkan contact aina lagi. but its okay. :') By the way have fun with your life kay! :') Bubbye Assalamualaikum. :')

No comments:

Post a Comment