JellyPages.com
Hai , Aina Here , Hope U All Enjoy Baca Blog Aina Yg Tak Seberapa , ENJOY !

Friday 12 July 2013

K.I.T.A

Hye korang , assalamualaikum .. Meh sini aku nak story kat korang satu bende . Selama aku duduk asrama tahun ni , aku dapat kenal dengan seorang senior dengan seorang junior . dan seorang lagi kawan baik aku dari tahun lepas lagi .. So , ap kaitannya dengan K.I.T.A ? Hah ! Ni yang nak cerita ni ... 

(K) = Kak Hanan 
(I) = Inang 
(T) = Tirah 
(A) = Aina (aku ) 

Hmm .. kitorang memang rapat . Sangat - sangat rapat .. Boleh dikatakn macam adik beradik .. Aku dah anggap diorang ni macam adik - beradik aku sendiri . Aku sayang diorang sangat - sangat . Diorang memahami aku . Kitorang akan share masalah sama - sama . Tapi , selain diorang ada lagi seorang yang aku paling sayang . Nama dia Nur Fahimah Bt Rosli . Dia sekarang ni study dekat UIA aku sayang dia sangat - sangat .. Dia seorang yang sangat memahami aku . Aku akan cerita semua masalah aku dekat dia .. Dia pun dah banyak ubah diri aku . Thanks kak Fahiem . Rindu pulak kat dia .. Hmm .. 

Okay , now back to the story .. Hmm .. Meh sini aku nak kenalkan diorang dengan korang . 

Kita mula dari yang tua dulu .. Nama dia Hanan Bt Shukri . Umur dia 16 tahun .. Hmm , aku nak letak gambar dia . Tapi entah apa masalah laptop aku ni . Nanti , kalau dah boleh aku letak gambar diorang okay ? Huhu ..  Hmm , kak hanan ni baik . Dia ni boleh dikira kakak yang baik lah .. Banyak jugak nasihat yang dia dah bagi dekat aku .... Hmm .. Aku sayang dia .. 


Then , aku nak cerita pasal Inang . Inang ni BFF aku dari pada tahun lepas . Waktu , dia mula - mula masuk sekolah dulu , aku lah orang yang paling tak suka dengan dia .. Menyampah dengan perangai dia yang poyosss gilerhssss nak matissss tussss ,, Huhu ... Tapi sekarang , dia lah kawan aku dunia , akhirat .. Dia ni perangai dia gila - gila sikit . Dia ada suka sorang budak sekolah aku .. Budak tu form4 . Budak tu sekolah Bukit Jalil ..  Dia tumpang sekolah aku sebab sekolah dia dah penuh .. Hmm , dia ni budak memanah .. Tu je lah kot aku boleh bagi information tentang mamat memanah tu . 


Then , aku nak cerita pasal nurul . Nurul Athirah bt Zainal  nama dia . Dia ni form 1 . Dia ni tersangat lah manja dengan aku .. Aku dah anggap dia macam adik aku dah . Sebab aku tak ada adik perempuan . Aku sayang dia . Dia ni comel .. Hmm .. Ni je lah yang aku boleh bagitau pasal diorang kat korang .. 


Korang nak tau jugak ke nama aku ? Tak payah lah .. Huhu .. By the way  , Aku sayang sangat dekat K.I.T.A atau Budak Paling Memekak .. Itulah kami . Hmm , sampai di sini je .. Kalau ada apa - apa cerita baru , aku cerita kat korang okay .. Sayang korang . Muah !!! 


No comments:

Post a Comment