JellyPages.com
Hai , Aina Here , Hope U All Enjoy Baca Blog Aina Yg Tak Seberapa , ENJOY !

Sunday 14 July 2013

Gambar K.I.T.A

Hye assalamualaikum to all bloggers .. Hmm , ni lah gambar K.I.T.A tu ... Sorry tak bagi hari tu .. Lappy ada problem sikit .. Hehe .. Ni je lah yang mampu den bori .. Hehe .. Hope you guys enjoy this blog ...

Ni gambar kak hanan .. Kak hanan yang tengah tu .. Cantik kan dia ? Dia memang cantik pun ...... Dia ni , kalau dah gila , memang gila betul ... Kalau blik asrama , tak habis - habis dengan lagu GALAU dia tu .. HAhahahahahahahahaaha ..
Nie pulak nurul .. Nurul yang pakai tudung pink .. Dia comel , dia manja dengan aku .. Haha .. Dia tersangat lah comel .. Nak kenal dengan dia ?? Meh sini bagitau aku .. Aku kenen - kenen kan korang kat dia .. okay ? huhu .. Dia ni minat dekat cousin inang ..... Haha ... Tengah syok gila nak mati lah ni ... Mengalah kan orang mati suami .. Hahahahah ..... Kalau ada jodoh korang tak kemana ye dik ? Huhu ..

Ni pulak inang .. Cantik kan dia ? Dia memang cantik .. Huhu ... macam aku .. *perasan.. Huhu .... Waktu ni kitorang tengah bertukang untuk KH Si mangkuk ni sempat lagi posing ... Haha ... Dia ni memang suka bergambar .. Hantu gambar .. Seram je bunyi .. Eh , lupa pulak nak bagi tau .. Aku gelarkan dia Singa Betina nak tau kenapa ? Sebab , dia ni harap je badan kecik tapi kalau pukul orang memang berbisa .. Salah seorang mangsa pukul dia ni aku lah .. Kesian aku yang comel ni kene pukul dengan singa betina .... Nasib baik kene pukul je , kalau kene cakar , acane tu ? Tak ke parah namanya ....

Gambar aku ? Tak payah lah .... =P

By the way , ini lah kami , Budak Paling Memekak . Kalau salah seorang daripada kami tak de .. Memang tak lengkap ..

Empat sekawan gila - gila ,
Rambut tak sama tapi satu kepala ,
Tak sedarah tapi bersaudara ,
Sumpah untuk bersama - sama ,
Takkan terpisah ,
Biar Tsunami melanda pusing dunia berjanji setia ,
Takkan terpisah ,
Ibarat KL dengan trafik jam ,
Kami hebat ,
Macam budak hipsters dengan jeans ketat ,
Takkan koyak takkan terpisah .
Kami buddyz bersama selamanya ,
Kami riuh , kami gempak .
Ngam macam segi empat tepat ,
Suara berbeza pilihan sama ,
Fahami jiwa tanpa suara ,
Kami sembang , gaduh , sms , lepak , kutuk sebab kami muda sekali je ,
Bersama mencipta bergegar dunia ,
Kami bebas merantau merata-rata merayau - rayau,
Cari jati diri ,
Bersama selamanya ,
Kami buddyz , Kami takkan terpisah ..

Walau apa-apa pun aku sayang korang semua muah !! :* Sampai sini je .. Bubbye assalamualaikum .. :D

No comments:

Post a Comment