JellyPages.com
Hai , Aina Here , Hope U All Enjoy Baca Blog Aina Yg Tak Seberapa , ENJOY !

Saturday 23 August 2014

Crying, crying , crying and crying . :'(

Hye korang.Assalamualaiku. :') Hmm, korang sihat? kalau sihat baguslah .:') aina tak sihat sangat.Demam sikit.Emmm, mesti korang tertanya tanya kan kenapa entry kali ni about "CRYING". kan?emm.. ada dua sebab yang buat aina nangis. First : pasal hakim . Yup! pasal hakim lagi. Entah berapa banyak dah air mata aina yang aina bazirkan untuk dia. untuk orang yang tak tahu nak menghargai orang lain. Semua orang cakap yang aina ni terlalu setia, tunggu dia. But , hmm.. aina tahu, sebab dia mintak putus dulu, sangat lah tak logik untuk aina. But, what can i do? even aina cakap tak nak break sekali pun, itu keputusan dia. emm.. Mesti korang tertanya tanya kan, kenapa dia break dengan aina. :') emm, dia break dengan aina just sebab,dia malu kawan kawan sekolah dia tahu yang aina ni gf dia. :') Serius talk, aina terasa jugak bila dia cakap macam tu. Dalam fikiran aina , aina cakap " kalau dia betul betul sayangkan aku, kenapa dia tak cuba untuk pertahankan relay kitorang?". tapi, aina hormat keputusan dia. Even hati aina sakit, aina tetap utamakan dia dulu. aina cuba faham kenapa dia buat macam tu . but i can't . hurmm *mengeluh* Then, a few weeks later, dia ajak untuk get back. but aina tak nak. aina tak nak bende yang sama berulang. Aina mengaku yang aina masih sayangkan dia untill now. but, aina ikut nasihat abang angkat aina, dia tak galakkan langsung aina couple balik dengan hakim. dia takut aina sakit hati lagi. Tiap tiap hari dia mintak getback. aina cakap aina tak nak. aina nak focus study. dia cakap dia akan tunggu aina, tunggu sampai aina habis pt3 pun dia sanggup. aina pun setuju. aina suruh dia tunggu aina habis pt3. ohh, lupa nak bagitahu. time kitorang break tu, dia block facebook aina. emm . :( tapi, tetiba hari khamis haritu tergerak hati nak tengok facebook dia pakai facebook ibu. status dia yang first sekali gambar kata kata cinta kot. dia tag seorang budak ni. aina tak syak apa apa pun lagi time tu. so, aina biarkan lah. aina scroll scroll and scroll. tetiba ada satu status dia yang berjaya buat hati aina hancur berkecai.. dia tulis... "Rindu lah nak jumpa dia lagi. rasa tak puas je jumpa dia." ( aina dengan dia tak pernah jumpa pun, nampak sangat dia dah ada orang lain) "Aku nak dia di hati ku, aku harap aku kekal dengan dia, hingga hujung nyawa " ( aina dengan dia dah tak couple, so, dia cakap pasal siapa?) "Aku rasa diri aku ni telah dilamun cinta ku harap and doa supaya hubungan aku dengan dia kekal hingga hujung nyawaku" (dia pernah janji dengan aina yang dia takkan cari orang lain. dia takkan sayang kan orang lain macam mana dia sayang aina. dia cakap dia takkan pernah jumpa orang sebaik aina. dia cakap dia takkan jatuh cinta dengan orang lain . but now? emmm, semua tu tipu ! dusta ! seharian aina nangis sebab dia semalam. sampai aina demam . :'( cukup lah cerita pasal dia, buat sakit hati jee. sebab yang kedua buat aina sedih : YUS ! Nanti yus pergi nak tinggalkan aina. aina dengan yus tak de pape kay. aipp aiipp. ahaha :') aina dengan yus kawan. kawan baik. aina dah anggap dia macam adik beradik aina sendiri. dia lah best friend aina, dia lah abang aina , dia lah adik aina , dia lah ibu aina, dia lah ayah aina. memang aina ada family. but, hmm.. just forget it. dengan yus lah aina nak manja manja, dengan yus lah aina nak nangis, dengan yus lah aina nak luahkan perasaan aina, yus lah tempat aina bergurau. semuanya yus ! BUT YUS NAK TINGGALKAN AINAAA !!! *serius talk, aina tengah nangis sekarang ni" :'( Yus,aku tahu kau akan baca blog aku ni. kau je lah pembaca setia blog aku yang bosan ni. haha . :') lepas ni, dengan siapa aku nak mengadu masalah aku? dengan siapa aku nak manja manja? siapa lagi yang nak layan kerenah aku? Siapa lagi yang nak dengar cerita aku? Siapa lagi yus? siapa lagi?? Aku just ada kau sorang je. Ye aku tahu. aku still ada Allah. tapi, aku masih perlukan kau . :'( Aku tahu lambat lagi kau nak pergi. tapi, aku tak tahu kenapa bila kau cakap yang kau tak de kat malaysia bulan 12 ni, aku terus nangis. hati aku sebak. aku tak tahu kenapa. aku rasa macam hidup aku kosong. nanti bibik pun nak balik indon dah.. siapa lagi nak bergurau dengan aku? siapa ? aku tak de sesiapa dah yus. Emm, tak pe lah. aku terima ni semua. aku terima dengan redha. aku terima ketentuan Allah. Tapi aku still tak faham, kenapa semua orang yang aku sayang mesti tinggalkan aku? emm, bila hakim buat aku macam tu kan yus, baru aku tahu kenapa. Sebab aku ni tak penting dalam hidup sesiapa pun. Diaorang boleh ambik aku, tinggalkan aku sesuka hati diaorang je. aku sedar siapa aku. :') emm, haha . aku tak nak emo emo ni, nanti kau nak gigit aku. hahaha.. :'p walau apa apa pun yus, aku tetap sayang kau as my family. aku akan sentiasa ada kat sisi kau. *tu pun kalau kau sudi. tu pun kalau kau ingat kat aku. tu pun kalau perlukan aku lagi dalam hidup kau* :') bubbye yusss !! bubbye korang . sampai sini je kot. tak sanggup nak tahan air mata ni.. bubbyee .. :') P/S : sorry yus sebab tak bagitahu kau pasal hakim ..

No comments:

Post a Comment