JellyPages.com
Hai , Aina Here , Hope U All Enjoy Baca Blog Aina Yg Tak Seberapa , ENJOY !

Friday 1 March 2013

KEM ! =')

Assalamualaikum ,
Korang nak tau tak kenapa entry saya hari ni pasal KEM . Nak tau ? BEtul ni ? Macacam ni ceritanya
Hari jumaat haritu , abang - abang and kakak - kakak dari KUIS buat kem dekat asrama kita .. * bangga * Korang ada ? Hihi .. Hmm , kem ttu seronok sangat !! akak - akak fasi semuanya baik - baik , dah lah baik , comell pulak tu .. Ish , ish , ish .. Haha !
Diorang memang sporting ! Ada seorang akak ni , nama dia Arifah shuhaimi .. Kita minat dia .. Dia comel sangat ! Nak tau kenapa kita minat dia .. Nak tau ? Hmm , sebab kita dah anggap dia macam kakak kita sendiri .. Kita sayang dia sangat - sangat , tapi dia je yang tak tau .. * sedih * Kita nak mintak dia jadi kakak angkat kita .. Tapi ye lah kan .. Dia mana nak pandang kita .. Siapa lah kita ni kan .. * nangis * .. Bila kita pandang muka dia kita akan rasa tenang .. Tenang sangat .. Dia ada ciri - ciri seorang pemimpin .. Kita nak dia jadi kakak angkat kita sebab , kita tau dia boleh bimbing kita , boleh selalu nasihat kan kita ... Hurmmm ... Dia baik sangat ... Walaupun dia tak jadi kakak angkat kita , tak pe lah .. Kita tetap anggap dia macam kakak kita sendiri .. Kita selalu cerita masalah kita dekat dia .. Dia selalu bagi nasihat dekat kita . Dia selalu cakap , apa yang dia cakap tu kosong je semua tu .. Padahal , nasihat dia lah yang penuh , padat dan bermakna ..
Dia selalu cerita pasal kak insyirah .. Dia tak minat kak insyirah , dia just minat suara kak insyirah je .. Memang tak boleh nak dinafikan lagi , suara kak insyirah memang sedap ! Tapi .. Bila dia cakap pasal kak insyirah or kawan - kawan yang lain , mesti kita rasa jeles , kenapa ea ? Hurmm .....  Kita rasa , dia bosan chat dengan kita .. Ye lah .. Kita ni mana pandai bersembang .. * yeke ? Boleh caya ke ? * Haha ! Kita sebenarnya malu nak sembang dengan dia .. Ye lah kan .. Orang yang kita minat kot ! Hihi ..

Hari first kem tu , berjalan dengan lancar ( alhamdulillah ) .. Begitu juga , hari - hari berikut nya . Kem ni , best sangat ! Relax , tak macam kem - kem yang lain , asyik kene push je .. Hurmm .... Nak tau tak , abang - abang kat situ ramai yang comel !! Tapi satu pun kita tak terpikat .. Ada seorang abang ni , nama dia hadri .. Kitorang panggil dia abang ayi  a.k.a kakak ayi .. Nak tau kenapa kitorang panggil dia kakak ayi ? Sebab .. time nak buat gotong - royong tu , dia sorang je lelaki kat situ .. Abang - abang fasi yang lain takde dekat situ .. * maklumlah asrama perempuan * Dia comel ! manis orang . Dia ada lesung pipit . Dia ramai gila peminat ! Kita rapat lah jugak dengan dia .. Boleh - boleh lah .. Tapi kita tak nak rapat sangat dengan dia .. Nanti ade orang jeles pulak ! Haha !

Hurmm , sampai sini je lah kut !!
Bubbye ! Assalamualaikum .. =D
Hope you guys enjoy read my blog !
Thanks for read !
Haha ! * gila * 

No comments:

Post a Comment